torsdag den 24. juli 2008

Smarty fortæller

En travl lille hvalps gøremål:

Det første man gør, når man vågner, er at gå ud af "hulen".





Når man har tisset på avisen (ingen billeder, tak!), kommer mor og rydder op.



Så gælder det om at holde sig på stængerne. Mor prøver hele tiden at vælte én, så man kan blive vasket. Men hvis man knurrer rigtig meget, så bliver hun helt fjollet og begynder at baske til én i leg istedet. Hun er sjov, min mor.




Næste punkt på dagsordenen er at mormors lammebamse skal have nogle bank!







Mor kommer og kigger på mig, hvis jeg knurrer for hidsigt. Det er rart at vide at hun passer på mig. Jeg er sikker på, at hun hjælper mig med at banke bamsen, hvis jeg får brug for det.







Hej Mor!!!



Bare rolig, jeg har det fint.




Hmmmm... hvad skal jeg nu finde på??



Gaaab, nu synes jeg pludselig jeg bliver så søvnig. Mon ikke man skulle gå ind i "seng".
Zzzzzz

Ingen kommentarer: