torsdag den 14. februar 2008

Av Av Av

Hvad er det man siger... Den der ikke vil høre må føle...

Jeg har lavet en lille fibersprængning i låret. Jeg skulle bare liiige løbe en lille runde på seks forhindringer med Breezy i forgårs. Jeg varmede selvfølgelig ikke op. Det er jo kun for skvatmikler ;-)

Heldigvis er det da ikke så slemt, at jeg ikke kan løbe. Det kan bare mærkes. Jeg forventer sådan set ikke, at jeg lærer noget af det. Det er ikke lige frem første gang det sker. Men hvis nu der skulle være nogle klogere læsere derude, så husk: varm op!.... Or suffer the consequences.

Godt at jeg lige har været til maraton-yoga i lørdags. 6 timer! Jeg tror nok jeg kunne mærke hver eneste muskel i min krop dagen efter. Men det kan kun være gavnligt for fibersprængningen, at yogaen har sat godt gang i blodcirkulation og fået alle celler til at synge "Born to be alive".

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Opvarmning... at det, udover hundene, også er godt for os 2-benede at varme op, har jeg også lige erfaret :-)
Da jeg vågner næste dag efter sidste aftens agilitytræning, har jeg så ondt i mit baglår, at jeg næsten ikke kan gå ned ad trappen... Og jeg tror heller ikke, at jeg bliver klogere ;-)

Shetla sagde ...

Det er altid rart at ikke være alene om sin dumhed... Tak Carina ;-)

Måske skulle vi også lære at strække ud bagefter???