fredag den 10. juli 2009

Smarty 1 år

4. juli 2009 fyldte Smarty 1 år. Her er et lille slideshow af fotos taget 9. juli:



Hun har desværre netop smidt sin unghundepels, men det er jo hvad der sker. Og al sommer saltvandsbadningen har vist sat sig sine spor på alle mine hundes sorte pels... den ser mig lidt aubergine ud i skæret. Heldigvis er hun min super smarte lille sheltie med og uden god pels ;-)

Her er hun (i midten) sammen med sin mor (til højre) og sin mormor (til venstre). Desværre kunne jeg ikke få fire generationer. Oldemor døde jo i maj kort før sin 16-års fødselsdag.



1 kommentar:

Bluedog sagde ...

Tillykke med Smartys fødselsdag:o)

Jeg synes også hun er smuk, både med og uden pels!

Og tak for de pæne ord om billedet af Dooby......jeg er også vild med det billede, netop på grund af udstrålingen.