onsdag den 13. maj 2009

Farvel til Ronja





LP1 LP2 BRGPR DKAGCH

Zarvo's Reason to Rejoice

1. juni 1993 - 10. maj 2009




Oldemor, bedstemor og mor Ronja har forladt os. På en lille gåtur søndag formiddag sammen med Breezy fik hun pludselig åndenød. Få minutter senere lå hun ned med blå tunge og gradvist hvidere gummer. Men vi måtte alligevel have hjælp hos dyrlægen, for hun nægtede at opgive og hendes hjerte fortsatte også kampen.

Nu ligger hun begravet hjemme i mine forældres have sammen med Trixie, Tanja, Tosca, Tilda og Luna.

Mere magter jeg ikke at skrive lige nu. Men her et par billeder mere, også taget med et dårligt mobilkamera.

Ovenfor: mine egne efterkommere efter Ronja omkring og på hendes grav.
Nedenfor: barnebarnet Rina og oldebarnet Smarty snuser til tulipanen på Ronjas grav.

2 kommentarer:

Bluedog sagde ...

Kære Nanna

Føler virkelig med dig, det er bare så hårdt:o(

Hvor er det et smukt sted hun er stedt til hvile.

Kram
Vicky og drengene

Gitte Hoffmeister sagde ...

Hej Nanna.
Føler virkelig med dig.
Jeg ved hvor speciel en hund Ronja var. Har fulgt hende i med og modgang på agility banerne. Vi måtte jo holde sammen i sin tid med vores små hunde i stor klasse.
Er glad for at jeg har et af hendes børnebørn.

Gitte og Zinnia