søndag den 28. juni 2009

2 x Shetla til VM

DKAGCH DKSPCH Shetla's Emsi at Equinox En opdrætters drøm... (ikke mindst når man selv er tidligere landsholdsdeltager)

To af mine skal til Østrig og kæmpe for Danmark til VM i agility!!!

Det er så stort. Jeg kan dårligt beskrive det.
Jeg er jo ikke just masseproducent med mine fem kuld til dato.

Med risiko for at lyde som en skuespiller ved Oscar-uddelingen må jeg lige sige: Stor tak går til Bianca Rosenkilde, som opdrættede min stamtæve Ronja (Zarvo's Reason to Rejoice). Stor tak går til mine forældre for deres altid beredvillige hjælp med at passe hunde. Største tak for netop denne oplevelse går til Jesper Kjær og Gitte Hoffmeister som ejer, træner og handler "mine" to landsholdshunde og kuldsøstre, Emsi og Zinnia.

Hephep!!

Ingen kommentarer: