mandag den 23. marts 2009

DSSK jubilæumsudstilling

Lørdag 21. marts havde Sheltieklubben jubilæumsudstilling. Det er 15 år siden klubben blev selvstændig og holdt sin helt egen udstilling. Før var vi Dansk Collie og Shetland Sheepdog Klub (DCSK).

Lørdag 21. marts var også E-kuldets fødselsdag. Selv var jeg i Dublin med arbejdet, så jeg kunne ikke deltage. Men Ergo var tilmeldt, og han er i god pels, så jeg var spændt på hvad Malcolm Hart ville synes om ham.
Tina (Ergos ejer) må have vist ham godt, for Ergo har fået en særdeles flot kritik. Han endte med at vinde åben klasse og blive nr 2 i bedste han. Altså én fra certifikatet. Herligt! Jeg er stolt af at have opdrættet ham.

1 kommentar:

Cool Design Shelties sagde ...

Hjertelig tillykke med det super flotte resultat :o) Han han er nu også en rigtig pæn dreng (jeg elsker jo de der amerikanere ;o) Jeg kan godt forstå, at du er en stolt opdrætter og det kan du også sagtens tillade dig at være :o)

//Bente