søndag den 22. juni 2008

Snøft... nul Rina hvalpe?

Uuuh, jeg er altså ikke specielt glad lige nu. Den sidste uge har jeg troligt taget Rinas temperatur 3 gange dagligt og ventet spændt på at den her op til weekenden skulle falde til under 37 for at markere at en fødsel var nært forestående. Og nul og en prut er der sket. Tøsen har bare været helt normal. Jeg er selvfølgelig meget meget glad for at Rina selv har det helt super og bare er glad; men det er godt nok en stor skuffelse. Det var virkelig en kombination jeg havde glædet mig til at se resultatet af. Øv bøv :-(

Jeg ved hun var drægtig da hun var 5 uger henne, men væk er hvalpene. Jeg kan prøve at joke lidt med det og sige at de er raslet af i farten. For kors, hvor den hund dog har krudt i røven.

Nu vil jeg prøve at glæde mig over, at Rina ikke selv er påvirket af omstændighederne, og over at Chaya forhåbentlig leverer nogle små dejlige pelsbamser om et par uger. Hun har i hvert fald allerede kørt mælkebaren i stilling, så det tegner lovende.

3 kommentarer:

Gitte Hoffmeister sagde ...

Øv hvor er det bare ærgerligt...
Havde sådan glædet mig til at se små skønne Sunny - Rina hvalpe.
Håber meget på at Chaya leverer fine hvalpe.

Tina Mette Jørgensen sagde ...

Hej Nanna

Øv øv øv... det er rigtig ærgerligt, også jeg havde glædet mig meget til at se hvad denne kombination kunne byde på... jeg var bare så spændt!
Men sådan skulle det åbenbart være denne gang!
Trods alt er det vigtigste, at Rina har det godt :-)
Nu venter vio spændt på Chaya-hvalpe ;-)

Anonym sagde ...

åh nej, åh nej, åh nej :-(
men godt Rina er okay!