søndag den 4. maj 2008

Nyt på hvalpe-fronten

Chaya er parret med Krispin (foto som hvalp) i dag og i fredags. Hun viste sig at være meget nem at parre. Især i dag, hvor den var der i første hug. Fredag hang de sammen i 22 minutter, i dag i 26 minutter.

Rina viser de tidlige tegn på drægtighed. Det drejer sig om udseendet på brystvorter og vulva. 100% pålideligt som graviditetstest er det naturligvis ikke, men det har hidtil holdt stik med de andre tæver, jeg har fået parret.

For mere info om de pågældende kombinationer, gå til "Hvalpe-planer 2008".

Hvis alt går godt, så kan det være jeg får mit ønske om mylder opfyldt til fulde til sommer... og endda er alle farver mulige. Skægt!

Jeg glæder mig sååå meget. Det er 3 år siden jeg sidst fik et kuld, og jeg er meget spændt på de kombinationer, jeg har lavet.

1 kommentar:

LENE sagde ...

Hej nanna..!
Tak for din hilsen i min gæstebog..Det lyder som nogle rigtig spændende kombinationer..Det sidste kuld du lavede,må man sige jo har udviklet sig til nogle rigtig "arbejds narkomaner"..Vi ses.
Lene/Toxy