onsdag den 9. januar 2008

Åh, at være hundeejer...

Hvornår er det knap så sjovt at være hundejer?
- når haven har fået indtil flere indlagte mudderpøle, som hunde bare må fræse rundt i
- når man kommer træt og sulten hjem fra arbejde, og som det første skal vaske og tørre fem mudrede hunde
- når man står og vasker en ubeskriveligt stinkende hund, der har rullet sig i et eller andet man helst ikke vil vide hvad er

Heldigvis er positivlisten meget fyldigere end den negative :-)
Jeg føler mig allermest rig, når jeg er omgivet af mit dejlige firbenede mylder.

Men i denne uge gik det op for mig, hvor fantastisk tørt et efterår og vinter vi har haft indtil nu. Der har været usædvanligt få gange hundevask på programmet. Juhu!

Og nu vil jeg så gerne bede om frostvejr, der holder.

Ingen kommentarer: