tirsdag den 18. december 2007

Julekort fra Emsi og Zinnia

Fik julekort fra Zinnia og fra Emsi i dag. Zinnias pr almindelig post - det kommer til at stå i vinduet ved spisebordet i køkkenet, hvor mine julekort altid står til skue.

Emsis julekort var af den digitale slags, og jeg har klippet selve billedet ind her ovenfor. Fra venstre er det Emsi, Mille, den lille tobenede nisse Nicolai og Gogo.

Emsi er en af mine Breezy-unger, Mille er fra kennel Thorsøe, og Gogo er fra Excellent Choice i Tyskland.

Henriette startede ligesom mig med zobel sheltie. Og se nu bare hvor sort det også er kommet til at se ud for hende...

Før Breezy blev født i 1998, havde vi i min familie tre zoble og en eneste tricolour (Ronja). Nu har min mor en eneste zobel, og jeg har fem tricolour - alle efterkommere af Ronja.

Ingen kommentarer: