søndag den 15. marts 2009

Besøg hos Kennel Zarvo

Lørdag var jeg på besøg hos Bianca Rosenkilde (Zarvo Shelties). Jeg var især nysgerrig efter at se hendes fem unghunde. De fire af dem er importer fra henholdsvis USA og Canada. Her er et lille slideshow af fotos af disse fem unghunde:

Det var et særdeles hyggeligt besøg i dejligt forårsvejr. Bianca bød ovenikøbet på lækker hjemmelavet rejesalat. Mums, har aldrig smagt bedre.
Jeg synes rigtig godt om de nye importer. Cooper, Mic og Gucci er mere moderate amerikanere end Bianca ellers har beskæftiget sig med i de senere år. Cooper og Mic er vist lidt for moderate til helt at være hanhund nok for Bianca selv :-)
Jeg synes de har mange af de kvaliteter jeg netop holder af de amerikanske linjer for, og uden at de havde tunge hoveder. Især Coopers hoved synes jeg er flot kileformet og rent i linjerne uden nogen grovhed. Og så er han smuk i farven også.
Gucci er noget så nuttet. Og Mic er en uimodståelig charmetrold. Jeg synes Bianca har været heldig med dem allesammen. De burde kunne bidrage godt i hendes avlsarbejde.
Billederne i slideshowet kan ses i større udgave ved at klikke for at gå til selve albummet.

Ingen kommentarer: