søndag den 7. september 2008

Smarty 9 uger






Fredag var Smarty med mig ude at sejle. Som optakt til personalefest var der arrangeret tur med Anemonen på Søndersø. Smarty sad i hundetaske på båden, men vi gik i land på Borgø, hvor hun kunne rende rundt mellem os allesammen. Yes, hun tog kegler. Jeg fik trusler om at hun ville forsvinde på mystisk vis ned i folks lommer, når jeg skulle hjem :-)

Jeg blev overrasket over at se, at Smarty tydeligvis med det samme - og med stor glæde - genkendte 5-årige Amalie (min kollegas yngste datter, som besøgte os da Smarty var en 5-6 uger). De fik sig en god lege-seance inden vi gik ombord. Og Amalie ville selvfølgelig også sidde ved siden af Smarty på båden.


Lørdag kom Susanne Frostholm på besøg med 15 år gamle Bianca. Bianca har jeg løbet agility med for 11 år siden. Vi vandt faktisk det allerførste Royal Canin Masters. Min første store sejr i agility. Jeg var så stolt og glad. Nu er Bianca blevet gammel. Hun ser og hører ikke så godt. Jeg tror ikke hun genkendte mig. Ronja og Bianca var også hvalpe sammen på Kennel Zarvo, men de genkendte vist ikke hinanden.


Lørdag aften tog jeg Smarty og Chaya med over til middag hos min kusine. Stakkels Chaya syntes stor-kravlende Emil på 9 måneder var aldeles skrækindjagende. Smarty snorksov bare under sofaen, og blev først egentlig vågen, da begge drengene var lagt i seng; men hun nåede da lige at hilse på både Frederik og Emil.

Ingen kommentarer: