fredag den 29. februar 2008

Vores agility-sjov hjemme i haven

I mandags kom Tina på besøg. Vi gik en tur med alle sheltierne på diget, og bagefter løb vi lidt agility hjemme i min have.

Åbenbart er der ved konverteringen til mpg-format blevet hakket noget af billedsporet flere steder, mens lydsporet stadig har den oprindelige længde. Resultatet er lidt surrealistisk; men jeg har valgt at lade lyden være med alligevel. Jeg vil nemlig gerne prale af hvor lidt mine hunde faktisk larmer i selve arbejdet. Den eneste, der gøer ind i mellem mens hun løber, er Breezy. Rina og Chaya gøer før. Etzi gøer slet ikke overhovedet. Fedest! Jeg håber, det kan holde ved. Er i hvert fald meget fokuseret på at undgå frustrationsgøen, så jeg er uhyre obs på at ikke gøre tingene svære for hurtigt. Så indtil videre er det simple ting, vi foretager os i agility.



Rækkefølgen af hundene er: Rina, Breezy, Chaya, Etzi.

Videoen er nok mest for folk, der er interesseret i mine hunde, for det er ikke just avanceret agilitytræning. Men det er en stor fornøjelse at træne med dem. Jeg har virkelig fået lyst til at træne med Chaya, Etzi og Rina. Jeg glæder mig til vi skal på kursus i påsken. Lige nu er især Etzi super-intens at træne med. Hun ænser intet andet end mig og forhindringerne. Og som det kan ses på videoen, kan hun slet ikke vente med at komme i gang. Der burde virkelig være talebobler over hendes hoved: "Kom nu, Nanna".

Der blev også filmet af Tinas sheltier, men jeg regner med at hun lægger det på sin egen blog.

Ingen kommentarer: