søndag den 24. februar 2008

Tunnel, tunnel, tunnel


Min veninde Regula i Schweiz er også agilitydommer. Hun har tegnet denne her tunnel-gale bane, som jeg bare er helt vild efter at prøve. Synes, den ser dejlig udfordrende ud. Ikke mindst for kondien :-)

Gid mand dog for pokker havde 10 tunneler!

Ser den ikke bare for fed ud?!

Nogen, der har lyst til at mødes og hjælpes ad med at organisere tunneler nok, så vi kan prøve banen af?

Jeg kører gerne (Sjælland eller L-F) og kan medbringe 1 stk lang tunnel.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Nanna. Dejligt at høre at du er kommet lidt på agilitybanerne ige. Det er ved at være længe siden. Tunnelbanen ser sjov ud. Minder lidt om den her på filmen: http://youtube.com/watch?v=NRa-F1SS7kI

Hilsen Janne

Shetla sagde ...

Hej Janne!
Tak for link til den video. Og skøn sang der er på;-)
Ja, banen minder en del; men føreren ser ud til at have en chance for at indhente hund og få vejret lidt pga slalomerne.
Jeg tror Regulas bane hiver tænder ud rent konditionsmæssigt for føreren.

Anonym sagde ...

Ja den ser ikke nem ud. Vi har kun 2 tunneler i NPA så jeg tror ikke lige jeg kommer til at prøve banen.