lørdag den 25. oktober 2008

Smarty 16 uger

Advarsel! Dette indlæg er en vaskeægte gang forelsket jublen ;-)


Den lille smarte tøs er blevet 16 uger. Hun måler 32 cm. På billedet ser hendes hoved lidt stort ud , men det synes jeg ikke det gør i virkeligheden. Der er ikke umiddelbart noget, der er ude af proportion med resten. Hvilket muligvis peger på at hun ikke bliver en kæmpe hest. Jeg håber, for jeg bliver godt nok kun mere og mere begejstret for hende. Hun bevæger sig som en drøm, synes jeg.

Uanset hvordan det ender med størrelse og udstillingskarriere, så kan jeg kun juble over denne kombination. Hun har arvet herlige personlighedstræk fra både sin far og sin mor. Jeg er ikke mindst overordentligt imponeret af hendes koncentrationsevne. Jeg har endnu ikke oplevet hende blive ukoncentreret, når vi træner/leger. Jeg kan ikke klart huske om nogle af de andre også har været sådan. Min stress-episode i foråret har gjort det svært at genkalde mange ting. Håber dette er midlertidigt.


Ørerne går det faktisk fint med. Jeg har opdaget, at hun har arvet mormor Breezy's "gummi-ører". De er enormt modtagelige for nulren.

Ingen kommentarer: