mandag den 16. juni 2008

Det nye Sheltieblad

I dag kom det nyeste nummer af Sheltiebladet med et skønt billede af Laila's Louie på forsiden. Det kan man kun blive i dejligt sommerhumør af at kigge på.
(Og manner, jeg glæder mig til nogle blå hvalpe... Louie er et superflot eksemplar af farven, synes jeg.)

Glad blev jeg også da jeg nåede om til agilitysiderne. Her sørger Emsi og Zinnia for tilsammen at fylde ca. 1/3 af resultatlisten med deres imponerende løb. Og ved siden af resultaterne er der et herligt billede af Zinnia in action på agilitybanen.

Apropos det førnævnte sommerhumør, vil jeg lige slutte af helt hunde-urelateret med et foto af min yndlingsguffemad de sidste par uger:

Blåbær, jordbær, pebermynteblade, æble, fersken, banan og skyr-creme*. Slurp!

Og så er det ovenikøbet sundt. Kan det blive bedre??!!

*Egen opfindelse med tilsætning af oil of life og økologisk ahornsirup.
Mums og sundt! Feel-good food!

Ingen kommentarer: