fredag den 29. januar 2010

5 uger - 5 weeks



Onsdag 27/01 blev Rinas hvalpe 5 uger. Denne gang er der flere billeder af Splash end af Scoop. Man må jo prøve at dele sol og vind lige :-)

Den forløbne uge er gået med daglige nye indtryk for de små. For at give dem den bedst mulige start i livet, sørger jeg for at de kommer i nye omgivelser og/eller får nye ting ind på deres "hjemmebane". De har hver dag fået nyt legetøj. På billedserien er det første gang Splash ser pive-pindsvinet. Scoop havde "mødt" det før. De har mødt den store kolde og sneklædte verden udenfor på egne ben. Tidligere har de "kun" mødt den placeret trygt inden for min trøje med kun hovedet ude. De har bl.a. også fået en vippe-kasse at balancere på; den er et hit.

De bor stadig i deres huler: om dagen i køkkenet og om natten i mit soveværelse. Hver dag, mens jeg selv er hjemme, lukker jeg også op til stuen, så de rigtig kan boltre sig og drøne rundt. De er nogle heldige små forkælede puslinger med ivrige babysittere og legetanter i de voksne hunde. Især Smarty vil meget gerne lege med dem. Men mor er selvfølgelig stadig den bedste i verden.

Godnat!

Ingen kommentarer: